POHiD – honorowym patronem 4. RetailTec Congress
Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji objęła honorowy patronat nad 4. edycją RetailTec Congress, która odbędzie się 15-16 listopada 2022 roku w The Westin Warsaw Hotel. Liderzy branży po raz kolejny spotkają się, aby przeanalizować aktualne trendy i dokonać przeglądu najnowszych rozwiązań technologicznych dedykowanych sektorowi retail. Uroczystego otwarcia wydarzenia dokona Renata Juszkiewicz, prezes POHiD, a zarazem Przewodnicząca Rady Programowej RetailTec Congress, która zasiądzie także w panelu inauguracyjnym pt. „Kształtowanie strategii rozwoju handlu w nowej rzeczywistości”.
W ramach pierwszego panelu prelegenci omówią takie zagadnienia, jak dynamiczne zmiany w polskiej gospodarce i prognozy dla branży na najbliższe miesiące, zastosowanie technologii w obliczu wyzwań oraz kierunki rozwoju w zarządzaniu sieciami handlowymi. Kolejnym ważnym punktem agendy kongresu będzie dyskusja na temat handlu w dobie kryzysu energetycznego.
Następnie, eksperci omówią zagadnienia z obszaru retail supply chain i logistyki. Motywem przewodnim będą tematy związane z transformacją, m.in.: deglobalizacja łańcuchów dostaw i nowe modele ich funkcjonowania, strategie zarządzania łańcuchem dostaw, potencjalne ryzyka zakłóceń w łańcuchu dostaw, zarządzanie kategorią produktową, skrócenie czasu realizacji dostaw. Podczas kongresu nie zabraknie wątków dotyczących najnowszych trendów i innowacji w retail. Pojawią się zagadnienia takie, jak budowanie lepszych doświadczeń klienta dzięki wykorzystaniu AI i analizy danych, wyzwania i rozwój e-commerce dzięki zastosowaniu technologii, trendy na rynku e-grocery w Polsce oraz przykłady wdrożeń.
Drugi dzień wydarzenia zainicjuje przegląd rozwiązań w duchu zrównoważonej produkcji i zrównoważonego rozwoju w sektorze rolno-spożywczym. Omówione zostaną także rozwiązania dla handlu w kontekście digitalizacji. W ramach bloku Human in Retail eksperci porozmawiają m.in. o kształtowaniu doświadczeń zakupowych konsumentów w nowoczesnym handlu, bezpieczeństwie danych i zagrożeniach cyfrowych w budowaniu relacji z klientami, zachowaniach zakupowych konsumentów w obliczu zmian makroekonomicznych, rynku sklepów wirtualnych, self-service w obsłudze klienta i komunikacji. Na zakończenie kongresu analizie poddane zostaną zagadnienia dotyczące pracownika, m.in.: budowanie pozytywnych doświadczeń pracownika oraz jego zaufania i lojalności.
Więcej informacji na stronie wydarzenia:
http://retailteccongress.pl