Carrefour Polska w kampanii zachęcającej do otwarcia się na różnorodność w szkole

Wystartowała nowa kampania Carrefour Polska promująca ofertę szkolną – „Szkoła modna różnorodna”. Przedstawiając szeroką i różnorodną ofertę artykułów szkolnych w niskich cenach, Carrefour chce, by w nowym roku szkolnym każdy mógł się poczuć dobrze, będąc po prostu sobą. Kampanii towarzyszy nowa wersja hitu Majki Jeżowskiej „Wszystkie Dzieci Nasze Są” oraz współpraca z popularnymi influencerami na TikToku.

Jeszcze nigdy w najnowszej historii, powrót do szkoły po długich miesiącach spędzonych „na zdalce”, nie był tak wyczekiwany i jednocześnie nie budził tak wielkich emocji. Nasze dzieci potrzebują nie tylko nowej wyprawki szkolnej, ale przede wszystkim zrozumienia i akceptacji. Chcemy pomóc uczniom i ich rodzicom dobrze przygotować się do tej wyjątkowej okazji – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT i e-Commerce w Carrefour Polska.

Więcej informacji:
https://media.carrefour.pl/pr/wszystkie-dzieci-nasze-sa-dlatego-z-carrefour-szkola-jest-roznorodna-i-modna/684836