POHiD patronem konferencji “Rynek Handlu i Logistyki – Wyzwania Ery E-commerce”

Konferencja „Rynek handlu i logistyki. Wyzwania ery e-commerce”

POHiD objął swoim patronatem konferencję „Rynek Handlu i Logistyki – Wyzwania Ery E-commerce”, organizowaną przez magazyn Eurobuild Central & Eastern Europe. Dyrektor Generalny POHiD, Pan Maria Andrzej Faliński weźmie udział w jednym z paneli dyskusyjnych pt.: Jak ustawa o podatku od sprzedaży detalicznej wpłynie na rynek handlowy i logistyczny?

Rozwój sprzedaży internetowej wpływa na konieczność dostosowania się do nowej sytuacji firm handlowych, produkcyjnych i dystrybucyjnych. Branża handlowa i logistyczna pozostają w ścisłym kontakcie i są zależne od siebie. Rynek musi dostosować się do nowych wymagań i stworzyć odpowiednie warunki do rozwoju e-commerce. Najemcy centrów handlowych posiadający także sklepy internetowe korzystają z rozwiązań logistycznych i magazynowych w większym stopniu niż w przypadku prowadzenia jedynie salonów stacjonarnych. Dla deweloperów magazynowych są natomiast liczącym się klientem, o którego warto zawalczyć, oferując powierzchnie logistyczne dostosowane do ich potrzeb i umożliwiającą sprawną obsługę dostaw oraz zwrotów. Funkcjonowanie centrów handlowych nie pozostaje bez wpływu. Nowoczesne technologie spowodowały, że właściciele i zarządcy obiektów handlowych zaczęli dostosowywać ofertę do nowych, wysokich wymagań klientów. Najlepszym sposobem na uporządkowanie tej wiedzy będzie obecność na konferencji „Wyzwania ery e-commerce”, która odbędzie sie już 22 czerwca w hotelu Regent w Warszawie.

Na konferencję organizatorzy zapraszają: najemców i właścicieli obiektów handlowych i magazynowych, logistyków, dostawców technologii dla e-commerce, doradców biznesowych. W programie m.in. unikatowy raport „Rozwój rynku e-commerce w Polsce. Potencjał i przyszłość handlu internetowego”, przygotowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, prezentacja narzędzi związanych z usługą szybkich dostaw, omówienie funkcjonowania różnych modeli logistycznych dla sklepów, transgraniczna sprzedaż online, nowe narzędzia technologiczne w centrach handlowych.

Otwarta formuła wydarzenia pozwala na wymianę poglądów i bliski kontakt uczestników z prelegentami. Poza bogatą merytoryką dla gości przygotowujemy interaktywne warsztaty. Wszystkim gościom na dwa tygodnie przed wydarzeniem udostępnimy aplikację konferencyjną dającą możliwość zapoznania się z listą gości i wcześniejszego umówienia na konkretne spotkanie z innymi uczestnikami.

Szczegółowy program konferencji i więcej informacji na stronie internetowej organizatora:
eurobuildcee.com