POHiD patronem konferencji “Retail Vision”

15 Konferencja Powierzchni Handlowych Retail Vision

POHiD po raz kolejny objął patronatem medialnym cykliczną Konferencję Powierzchni Handlowych Retail Vision, organizowaną 17 kwietnia 2014 przez firmę Eurobuild Central&Eastern Europe.

Podczas konferencji porozmawiamy o kondycji polskiego rynku handlowego i szansach na jego rozwój. Komunikaty o spadkach odwiedzalności centrów handlowych chyba już wszystkim się opatrzyły. Wśród zarządców i najemców wzrasta przekonanie, że każdy powinien zacząć od siebie. Stąd coraz więcej informacji o ulepszeniach w galeriach i nowych konceptach sklepów. A może Polacy po prostu mają dość centrów handlowych i chętnie robiliby zakupy w sklepach przy ulicach? Czy mają one szanse wyjść z cienia i przyciągnąć nowe, prestiżowe marki, a co za tym idzie – klientów? 15.

Na konferencji zostaną poruszone następujące zagadnienia:

  • Klucz do portfela – prezentacja i panel
  • Wygląd jest ważny– prezentacja dwóch wizji: przed i po – metamorfoza
  • Nowe marki – nowe nadzieje – prezentacja i panel
  • Kim są i czego oczekują polscy inwestorzy instytucjonalni?
  • Ulice handlowe mogą funkcjonować lepiej – prezentacja raportu, panel
  • Nie ma gdzie budować, więc deweloperzy zostają zarządcami

Program konferencji oraz warunki uczestnictwa można znaleźć na stronie organizatora:

http://eurobuildcee.com/Retail_Vision2014