POHiD patronem honorowym konferencji „Retail Congress”

POHiD objął patronatem bezpłatną konferencję „Retail Congress”, organizowaną w Warszawie 25 września br. Wydarzenie będzie poświęcone rozwojowi branży handlu detalicznego oraz technologiom wspierającym zarządzanie sieciami handlowymi. Specjalistyczne panele ekspertów, pomogą przeanalizować tematy uważane za istotne dla dokładnego zrozumienia branży retail oraz FMCG. Prelegenci podzielą się swoimi doświadczeniami, przedstawią interesujące case study, dostarczą cennych narzędzi, generujących zwrot z inwestycji, wiodących koncepcji, porad i strategii.

Podczas konferencji zbadane zostaną najistotniejsze aspekty dla branży retail:

  • Najnowsze trendy technologiczne, kształtujące świat handlu detalicznego
  • Budowanie zaufania konsumentów
  • Najbardziej efektywne kanały komunikacji z klientem
  • Włączenie programów lojalnościowych do kluczowych punktów sprzedaży w firmie

Zagadnienia, które będą poruszane podczas wydarzenia:

ROZWÓJ BRANŻY RETAIL:
•obecna sytuacja rynku oraz kierunki rozwoju Retail w Polsce i Europie;
•strategie międzynarodowych sieci handlowych;
•rozwój modeli franczyzowych oraz ich wpływ na polski handel;
•wykorzystanie e-commerce do wsparcia sprzedaży w kanale tradycyjnym;
•strategie kształtowania polityki cenowej;
•zachowania zakupowe oraz trendy na rynku detalicznym w Polsce;
•zapobieganie stratom w łańcuchu dostaw;
•trendy na rynku marek własnych;
•case study, success stories – doświadczenia i dobre praktyki.

TECHNOLOGIE DLA BRANŻY RETAIL:
•systemy informatyczne dla branży handlowej w obszarach: zakupów, sprzedaży, marketingu, logistyki, księgowości, administracji, zarządzania i komunikacji;
•digital signage dla handlu – nośniki, odtwarzacze, systemy dystrybucji, oprogramowanie;
•rozwiązania RFID i automatycznej identyfikacji produktów;
•rozwiązania business intelligence, CRM, e-commerce, sales force;
•systemy geolokacyjne i liczenia klientów;
•rozwiązania marketingowe oraz promocyjne dedykowane branży Retail;
•social commerce, systemy lojalnościowe;
•systemy do zarządzania magazynem, zapasami i asortymentem, łańcuchem dostaw
•cloud computing – innowacje w handlu detalicznym
 

Program konferencji oraz warunki uczestnictwa można znaleźć na stronie organizatora:
http://retailcongress.pl