POHiD objął patronatem konferencję PRCH Retail Horizons

POHiD objął patronatem medialnym cykliczną konferencję PRCH Retail Horizons, organizowaną przez Polską Radę Centrów Handlowych 12 czerwca br. na Stadionie Narodowym w Warszawie

Jest to już IV edycja konferencji, skierowanej do osób tworzących strategie rozwoju centrów i sieci handlowych w Polsce. Elementami wyróżniającymi wydarzenie są doskonały program, międzynarodowi, charyzmatyczni eksperci i wyjątkowa atmosfera, budowana przez ponad 300 uczestników spotkania.

– Motywem przewodnim tegorocznej konferencji PRCH Retail Horizons jest klient i chęć jeszcze lepszego zrozumienia jego potrzeb, motywacji, sposobu dokonywania przez niego wyborów. Na silnie konkurencyjnym rynku centrów handlowych pojawia się coraz częściej pytanie: co poza ofertą i lokalizacją centrum determinuje wybory klienta oraz ma wpływ na wyniki finansowe generowane przez sieci handlowe w nim operujące? Dynamiczne zmiany, nowe technologie, zmieniający się model życia i rodziny, uwarunkowania makro i mikroekonomiczne będą miały wpływ na sposób funkcjonowania handlu w najbliższych latach – powiedziała Anna Szmeja-Kroplewska, dyrektor generalny PRCH.

Program konferencji PRCH Retail Horizons dostarcza kolejny raz inspiracji i wiedzy w oparciu o które, firmy będą mogły budować przewagę konkurencyjną w długim czasie. Gośćmi specjalnymi Konferencji będą m.in:  Siemon Scamell-Katz autor bestselleru "The Art of Shopping: How we shop and why we buy", Profesor Rafał Ohme, ekspert w dziedzinie psychologii perswazji, emocji i podświadomości oraz Ryszard Petru – przewodniczący Towarzystwa Ekonomistów Polskich.

Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie www.prch.org.pl