POHiD objął honorowy patronat nad NEXT DAY SUMMIT

POHiD objął honorowy patronat nad NEXT DAY SUMMIT

29 września br. odbędzie się 1. edycja konferencji Next Day Summit, która poświęcona zostanie konsumentowi przyszłości nie tylko w kontekście biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych. Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji objęła Patronat Honorowy nad wydarzeniem.

Trzy czołowe tytuły branżowe –„Media Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service” – po raz pierwszy połączą swoje zasoby merytoryczne i wspólnie z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach opowiedzą o tym, jak będą wyglądać świat i gospodarka w kolejnych latach z perspektywy konsumenta. Konsolidacja wiedzy eksperckiej z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa pozwoli na 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc.

Next Day to wydarzenie multikanałowe, oferujące uczestnikom elastyczne kanały odbioru prezentowanych treści, takie jak: live-online, VoD, konsultingowa sesja Q&A, podcasty oraz raport, w którym znajdą się pokonferencyjne merytoryczne materiały poszerzone o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze. Uczestnicy konferencji, wykupując pełny dostęp, otrzymają ponad 10 godzin wysoce merytorycznych i zarazem inspiracyjnych wystąpień oraz dyskusji z udziałem liderów ze świata biznesu.

Więcej informacji: https://nextdaysummit.pl/