Aktualności

POHiD o trwającej kampanii „Jem bo Polskie”

Mijają trzy tygodnie od 8 października, czyli od oficjalnego ogłoszenia kampanii promocyjnej „Jem bo polskie”, organizowanej przez POHiD. Jej celem jest wsparcie polskich sadowników, głównie producentów jabłek, w sytuacji nadpodaży owoców. Kampania rozwija się zgodnie z założeniami, poprzez zastosowanie przez…

Więcej

Wyrok TK w sprawie pobierania opłat innych niż marża handlowa

16 października br. Trybunał Konstytucyjny rozpoznał skargę konstytucyjną dotyczącą zakazu utrudniania przedsiębiorcom dostępu do rynku przez pobieranie innych niż marża handlowa opłat za przyjęcie towaru do sprzedaży.TK stwierdził, że art. 15 ust. 1 pkt 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji…

Więcej

Kampania promocyjna “Jem bo polskie”

1 października br. ruszyła kampania promocyjna „Jem bo polskie”, organizowana pod auspicjami POHiD, Na potrzeby kampanii stworzono identyfikujące logo „Jem bo polskie”, wykorzystywane w materiałach marketingowych firm handlowych należących do Organizacji. Celem kampanii jest promocja polskich jabłek oraz innych owoców…

Więcej

Publikacja POHiD „Moc zakupów”

POHiD przygotował publikację „Moc zakupów. Jak handel detaliczny i hurtowy może przyspieszyć wzrost i kreować miejsca pracy”, opracowaną w ślad za broszurą EuroCommerce, ujmującą sprawę istotności handlu detalicznego i hurtowego dla gospodarki europejskiej w skali całej Unii Europejskiej.

Więcej

Forum na temat płatności typu “Customer Not Present”

POHiD objął swoim patronatem Forum dotyczące płatności „Customer Not Present”, które odbędzie się w Warszawie 17 czerwca br. Tematem konferencji będą trendy na polskim rynku e-commerce oraz kwestie związane z zarządzaniem płatnościami wpływającymi na kupców w rozwoju rynków e-commerce.

Więcej

POHiD partnerem Poland Specialty Foods Expo

POHiD został partnerem wystawy Poland Specialty Foods Expo, organizowanej 11 czerwca na Zamku Królewskim w Warszawie. Wydarzenie to ma na celu utworzenie platformy komunikacji oraz możliwości nawiązania współpracy w sektorze żywności. Skierowane jest do sektora B2B.

Więcej

POHiD partnerem kampanii NBP „Bezpieczne pieniądze”

25 marca Narodowy Bank Polski rozpoczął kampanię informacyjną „Bezpieczne pieniądze” związaną z wprowadzeniem do obiegu banknotów ze zmodernizowanymi zabezpieczeniami. POHiD oraz firmy członkowskie należące do organizacji są partnerami kampanii NBP. Sieci handlowe będą dystrybuowały w swoich placówkach ulotki i plakaty…

Więcej